.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مازندران میزبان ۶ شهید گمنام دفاع مقدس می شود
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران از میزبانی استان از پیکرهای مطهر شش شهید گمنام در ایام فاطمیه در استان خبر داد.

 به گزارش شمال نیوز، سردار عبدالله ملکی از میزبانی مردم استان از پیکرهای پاک و مطهر شش شهید گمنام دفاع مقدس خبر داد و اظهار داشت: پیکر مطهر این شهدا که به تازگی تفحص شدند در ایام فاطمیه در چهار شهر استان تشییع و خاکسپاری می‌شود.

وی افزود: پیکر پاک این شهدا شنبه یازدهم دی وارد استان می‌شود و در ۱۷ محور و ۲۲ شهرستان از رامسر تا گلوگاه مورد استقبال و تشییع مردم شهیدپرور قرار می‌گیرند.

سردار ملکی با بیان اینکه برنامه استقبال و تشییع از شهدا در شهرهای استان در طول هفته ادامه خواهد داشت، بیان کرد: پیکرهای مطهر شهدا پس از استقبال و تشییع در شهرهای استان، برای مراسم وداع و تشییع تحویل سپاه نواحی ساری، نکا، بهشهر و جویبار می‌شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس مازندران از برگزاری مراسم وداع استانی در شامگاه دوشنبه سیزدهم دی همزمان با شام شهادت سپهبد شهید حاج «قاسم سلیمانی» در ساری خبر داد و اضافه کرد: همچنین مراسم وداع شهرستانی شامگاه چهارشنبه همزمان با شهادت حضرت زهرا (س) در چهار شهرستان ساری، نکا، جویبار و بهشهر برگزار می‌شود.

وی اظهار داشت: پیکر شهدای گمنام در سالروز شهادت حضرت زهراء سلام الله علیها همزمان با سراسر کشور در ۶ نقطه استان؛ شهر لاریم جویبار، دانشکده امام محمد باقر علیه السلام ساری، پارک شهدای گمنام و نیروگاه شهید سلیمی نکا و بخش بیشه بنه عشرستاق بهشهر و بندر امیرآباد تشییع و خاکسپاری خواهد شد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران خاطرنشان کرد: اطلاعات مربوط به این شش شهید گمنام دفاع مقدس متعاقباً اعلام خواهد شد./مهر

 

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.089 seconds.